course aims in Estonian
-Tutvustada kaasaegse kunsti strateegiaid nii kohalikul kui rahvusvahelisel tasandil, keskendudes kohaspetsiifikale ja kontekstile;
- Süvendada oskust analüüsida probleemseid või muul viisil huvipakkuvaid momente avalikus ruumis ja võimet püsida nii õpitava valdkonna kui keskkonna suhtes kriitilises positsioonis;
-Tutvustada ideede arendamise erinevaid printsiipe ja süvendada võimet langetada kontseptuaalseid otsuseid;
- Laiendada üliõpilase tehnilisi oskusi ja loomingulisust ideede praktilisel teostamisel sünteesides erinevaid kunstivorme ja tehnikaid (ruumiinstallatsioon, valgusprojektsioon, video, foto jt.)
- Süvendada probleemikeskset lähenemist ja võimet genereerida ideid, eksperimenteerida ja leida originaalseid lahendusi;
- Laiendada kriitilise enesereflektsiooni võimet ja analüüsioskusi grupiaruteludel.
course aims in English
To introduce contemporary art strategies at local and international levels, focusing on the sitespecificity and context;
-To deepen the the ability to analyze problematic or otherways interesting situations in public space and to build a critical position towards the learning material as well as towards the environment;
- To introduce various principles of developing ideas and deepen the ability to make conceptual decisions;
- Extend the student's technical skills and creativity in practice by synthesizing different art forms and techniques (spatial installation, light projection, video, photo, etc);
- To deepen a critical approach and an ability to generate ideas, to experiment and to find original solutions;
- Strengthen the capacity of critical self-reflection and analytical skills through group discussions.
learning outcomes in the course in Est.
Kursuse läbinud üliõpilane:
-omab ülevaadet kaasaegse kunsti strateegiatest nii kohalikul kui rahvusvahelisel tasandil, tunneb kohaspetsiifikat ja konteksti rakendavat printsiipi ruumikunstis;
–Püsib õpitava valdkonna ja keskkonna suhtes kriitilises positsioonis ja oskab analüüsida probleemseid või muul viisil huvipakkuvaid momente avalikus ruumis;
-omab ülevaadet ideede arendamise erinevatest printsiipidest ja suudab langetada kontseptuaalseid otsuseid;
–omab mitmekesiseid teadmisi ideede tehnilise teostamise võimalustest ja on võimeline neid rakendama loomingulises projektis;
–arendab probleemikeskset lähenemist oma individuaalselt valitud uurimisvaldkonnas, teemaprojektis, pakub välja erinevaid lahendusi;
–omab kriitilise enesereflektsiooni võimet, on algatusvõimeline ja aktiivne grupiaruteludel;
Üldised pädevused.
– Oskus koguda, selekteerida, analüüsida ja kriitiliselt hinnata informatsiooni;
– Oskus leida täiendavaid õppematerjale ja iseseisev õppimisvõime;
– Oskus tõstatada probleeme ja neile lahendusi otsida.
Erialased pädevused:
– Võime rakendada eriala tehnilisi ja kontseptuaalseid oskusi oma projektis;
– Võime kriitiliselt hinnata ja arendada oma loomingut;
– Oskus esitada küsimusi ning kontekstualiseerida enda ja teiste kunstiloomingut.
learning outcomes in the course in Eng.
Student after completing the course:
-Has an overview of local and international contemporary art strategies, recognizes sitespecificity and context building principles in spacial art;
- Is able to analyze problematic or otherways interesting situations in public space and has a critical position towards the learning material as well as towards the environment;
- Knows various principles of how to develop ideas and is able to make conceptual decisions;
- Possesses a number of technical skills and is creative in practice by synthesizing different art forms and techniques (spatial installation, light projection, video, photo, etc);
- Has a critical problematizing approach and an ability to generate ideas, to experiment and to find original solutions;
- Has the capacity of critical self-reflection and is practicing analytical skills in group discussions.
General competencies:
- The ability to collect, select, analyze and critically evaluate information;
- The ability to find additional learning materials and learn independently;
- The ability to raise issues and seek solutions.
Speciality competencies:
- Ability to apply professional technical and conceptual skills in one’s project;
- Ability to critically assess and to develop one’s own work;
- The ability to question and contextualise one’s own and others’ artistic creations.
brief description of the course in Estonian
Õppekäigud, loengud, seminarid. Uuritakse probleemseid või muul moel huvipakkuvaid momente avalikus ruumis, seminaride ja analüütiliste arutelude korras töötatakse välja idee erinevaid kunstilisi meediume kaasavaks kontseptuaalseks projektiks. Loomingulise projekti võib teostada nii personaalselt või kuni 3-liikmeliste gruppidena; gruppide puhul hinnatakse iga liikme panust nii idees kui teostuses. Kursus lõpeb näitusega ning digitaalse dokumentatsiooni esitlusega pdf. Dokumentatsioonis minimaalselt 4 prinditud fotot ja video.
brief description of the course in English
Study tours, lectures, seminars, practical work.
Examining the problems or otherwise interesting moments in public space,
The idea and concept for a creative conceptual project including or synthesizing different art forms or media will be developed, designed and produced throughout the seminars and through the discussions.
Creative projects can be carried out either alone or in groups with up to three members; the contribution of each member of the group will be evaluated according to their contribution to the idea as well as to the realization of the idea.
The process ends with an exhibition and presentation of digital documentation in PDF format. Documentation must include a minimum of 4 printed photos and 1 video;
type of assessment in Estonian
Mitteeristav hindamine
type of assessment in English
Non-distinctive evaluation
independent study in Estonian
Temaatilise tundide, loengute ja õppekäikude kava annab konkreetne ainet läbiviiv õppejõud semestri alguses.
independent study in English
Program of thematic lectures, study tours and seminars given by the conducting lecturer at the beginning of the semester.
study literature
Soovitab konkreetne ainet läbiviiv õppejõud.
Educational literature recommended by the conducting lecturer.
Thomas McEvilley; Sculpture In The Age Of Doubt; Allworth Press, NYC, 1999;
Mario Caeiro; Public Space And Public Art; Lisboa, 2014
Tony Godfrey, Conceptual Art, Phaidon Press, New Yor , London 2006
Andrew H. Dent, Leslie Sherr, Material Innovation Architecture, Thames Hudson, 2014
study forms and load
daytime study: weekly hours
2.0
session-based study work load (in a semester):