course aims in Estonian
Aine põhieesmärgid on:
- õpetada üliõpilastele ettevõtluse, disainmõtlemise ja toodete ning teenuste innovatsiooni arendamise teadmisi ja oskuseid ehitatud elukeskkonna probleemide lahendamiseks. Probleemide tuvastamiseks ja ideede arendamiseks kutsutakse esinema oma ala tipptegijaid maailmast, pakutakse mentorlust ja võimalust jagada ideid kolleegide ning ettevõtetega ja saada neile tagasisidet;
- pakkuda ehitatud elukeskkonna seotud ettevõtetele platvormi ülikooliga koostöö tegemiseks ja ettevõtte probleemidele ideede ja lahenduste leidmiseks. Iduettevõtluse elukaare mudelis positsioneerib aine idee ajaperioodi. Olulist rõhku pannakse ehitatud elukeskkonna probleemidele lahendamisele koostöös ehitus-, majandus- ja IT-valdkonna tudengite ja ettevõtetega;
- luua eeldused projektimeeskondadele edukaks kandideerimiseks inkubatsiooniprogrammidesse ja rahastuste taotlemiseks erinevatest allikatest.
course aims in English
The main aims of this course are to:
- teach students entrepreneurship, design thinking, and product and service innovation knowledge and skills to develop and solve the problems of the built environment. Global experts are invited to give lectures; mentoring is provided to project teams; the teams can share ideas and receive feedback from colleagues and companies to identify problems and develop solution ideas;
- provide a platform for companies involved in the built environment to cooperate with the university and find ideas and solutions to the company's problems. According to the startup business life cycle model, the course is positioned in the idea development period. Significant emphasis is placed on solving the problems of the built environment in cooperation with students and companies in construction, economics, and IT;
- create preconditions for project teams to successfully apply for incubation programs and apply for funding from various sources.
learning outcomes in the course in Est.
Aine läbinud üliõpilane:
- nimetab ehitatud elukeskkonna probleeme ja analüüsib neid lahenduste kavandamiseks ning väljatöötamiseks;
- mõistab meeskonnatöö vajalikkust ja oskab juhtida meeskonna tööd;
- on võimeline rakendama iduettevõtluse põhimõtteid, protsesse ja meetodeid;
- rakendab disainmõtlemise (inglise keeles design thinking) põhimõtteid, protsesse ja meetodeid;
- teab, mõistab ja oskab rakendada digitaliseerimise põhimõtteid, protsesse ja meetodeid.
learning outcomes in the course in Eng.
The student having completed the course understands:
- the problems of the built environment and has skills and abilities to analyze and synthesize problems and solutions;
- the need for teamwork and has skills to lead and manage teamwork;
- the principles and processes of startup entrepreneurship and has skills to apply the startup entrepreneurship methods and tools;
- the principles and processes of design thinking and has skills to apply the design thinking methods and tools;
- the principles and processes of product and service innovation development and has skills to apply the product and service development methods and tools.
brief description of the course in Estonian
1) Elukeskkonna probleemid
2) Meeskonnatöö vajadus, kontseptsioonid ja praktikad
3) Iduettevõtluse põhimõtted, protsessid ja meetodid
4) Disainmõtlemise (inglise keeles design thinking) põhimõtteid, protsessid ja meetodid
5) Digitaliseerimise põhimõtted, protsessid ja meetodid.
brief description of the course in English
1) The problems of the built environment
2) Teamwork need, concepts and practices
3) Startup entrepreneurship principles, processes, methods and tools
4) Design thinking principles, processes, methods and tools
5) Product and service innovation principles, processes, methods and tools.
type of assessment in Estonian
Eksamihinne kujuneb järgmiselt:
- kursuseprojekt ja selle esitlus;
- jooksvad kirjalikud kodutööd ja esitlused individuaalselt ja grupis.
type of assessment in English
Grading:
- course project and presentation;
- written homeworks and presentations by individuals and groups.
independent study in Estonian
-
independent study in English
-
study literature
Brown, T., 2008. Design thinking. Harvard business review 86, 84.
Reis, E., 2011. The lean startup. New York: Crown Business 27.
Täiendava kirjanduse nimekiri Moodles.
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):