course aims in Estonian
Interdistsiplinaarse juhtimismängu eesmärgiks on:
- anda erinevate erialade üliõpilastele teadmine osalejate huvidest ja rollist ehitusprojekti elluviimisel ning juhtida tähelepanu projektijuhtimise tüüpilistele probleemidele;
- arendada meeskonnatöö oskusi, argumenteerimisvõimet ja kompromissi leidmise oskust;
- mängida läbi erinevaid juhtimisstrateegijad ja hinnata otsuste tulemuslikkust erinevate kriteeriumide järgi.
course aims in English
The goal of the interdisciplinary simulation game is:
- to provide insights for students of different specialities into the roles and interests of stakeholders in construction projects and to draw their attention to typical construction management issues;
- to develop teamwork skills and abilities for critical discussion and argumentation and for finding compromise solutions;
- to experiment with different management strategies and evaluate the effectiveness of alternative options in terms of multiple assessment criteria.
learning outcomes in the course in Est.
Aine läbinud üliõpilane:
- on saanud elulähedase meeskonnatöö kogemuse ning mõistab erinevate ehitusprojektis osalejate huve;
- oskab esitleda oma seisukohti ning põhjendada tehtud otsuseid.
learning outcomes in the course in Eng.
Having completed the course, the student will:
- have gained almost real life teamwork experience and will understand the different interests of stakeholders;
- be able to argue his/her point of view and justify the decisions made.
brief description of the course in Estonian
Ehitusprotsessis osalejate rollijaotus: arhitekt – omanik – konstruktsioonide projekteerija – eriosade projekteerija – peatöövõtja – alltöövõtjad – kinnisvara haldaja jne.
Hoone mudelprojekteerimine BIM vahenditega. Mitmevariantne juhtimisstrateegiate läbimängimine. Efektiivsusnäitajate arvutamine. Lahenduste esitlemine, kaitsmine ning kompromisslahenduse väljatöötamine.
Eeldusaineid ei saa kehtestada, kuna eelnevalt läbitud ained on õppekavades erinevad, kuid aine on mõeldud vanema kursuse üliõpilastele, kellel on piisavalt erialalisi teadmisi interdistsiplinaarses juhtimismängus osalemiseks.
brief description of the course in English
The roles of construction project stakeholders: architect – owner – structural designer – HVAC designer – main contractor – subcontractors – facilities managers, etc. Modelling the building in BIM. Multiple criteria simulation game. Calculation of efficiency indicators. Presentation and critical discussion of proposed solutions and working out a compromise solution.
It is impossible to set any prerequisite courses because of the very different backgrounds that students have but the course is meant for final year students who have specialist knowledge sufficient knowledge in order to participate in this interdisciplinary simulation game.
type of assessment in Estonian
Seminarid. Presentatsioonid. Ajurünnakud.Arutelud ja kaitsmine.
type of assessment in English
Seminars. Presentations. Brainstorms .Discussions and defence.
independent study in Estonian
töö kirjandusega, meeskonnatöö, esitluste ettevalmistamine.
independent study in English
working with literature, teamwork, preparation of presentations.
study literature
täpsustub vastavalt konkreetsele ülesandele
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):