course aims in Estonian
Õppeaine eesmärgiks on töötada välja disainilahendusi ühe konkreetse avaliku halduse tegevuse paremaks korraldamiseks (nt poliitikavaldkonna või organisastiooni ülesehitus ja koordinatsuooni, avaliku teenuse korraldus ja pakkumine). Selleks kasutatakse õppekava jooksul omandatud teoreetilisi ja praktilisi oskusi riigi ja avalike teenuste toimimisest
course aims in English
The goal of the subject is to develop new design solutions to improve a specific public sector activity (e.g. the structure and coordination of a policy field of organization, the structure and delivery of a public service). The course will apply the theoretical and practical skills on the functioning of the state and public services acquired throughout the curriculum
learning outcomes in the course in Est.
Õppeaine edukalt läbinud üliõpilane:
- oskab tuvastada, analüüsida ja diagnoosida avaliku sektori organisatsioonide ja teenuste peamisi probleemikohti
- oskab rakendada probleemide lahendamiseks õppekava jooksul omandatud teoreetilisi ja praktilisi oskusi riigi ja avalike teenuste toimimisest
- omab ülevaadet kursuse käigus vaadeldud avaliku sektori tegevuse kujunemisloost, peamistest väljakutsetest, õiguslikust ja juhtimislikust keskkonnast
- oskab tuua välja ja selgitada praktikutele nende praktiliste probleemide laiemat teoreetilist konteksti
- on võimeline töötama välja konkreetseid ettepanekuid ja soovitusi ning prototüüpseid lahendusi konkreetse tegevuse paremaks korraldamiseks
learning outcomes in the course in Eng.
Õppeaine edukalt läbinud üliõpilane:
- oskab tuvastada, analüüsida ja diagnoosida avaliku sektori organisatsioonide ja teenuste peamisi probleemikohti
- oskab rakendada probleemide lahendamiseks õppekava jooksul omandatud teoreetilisi ja praktilisi oskusi riigi ja avalike teenuste toimimisest
- omab ülevaadet kursuse käigus vaadeldud avaliku sektori tegevuse kujunemisloost, peamistest väljakutsetest, õiguslikust ja juhtimislikust keskkonnast
- oskab tuua välja ja selgitada praktikutele nende praktiliste probleemide laiemat teoreetilist konteksti
- on võimeline töötama välja konkreetseid ettepanekuid ja soovitusi ning prototüüpseid lahendusi konkreetse tegevuse paremaks korraldamiseks
brief description of the course in Estonian
Õppeaine eesmärgiks on grupitööna töötada välja disainilahendusi ühe konkreetse avaliku halduse tegevuse paremaks korraldamiseks (nt poliitikavaldkonna või organisastiooni ülesehitus ja koordinatsioon, ühe avaliku teenuse korraldus ja pakkumine). Selleks kasutatakse õppekava jooksul omandatud teoreetilisi ja praktilisi oskusi riigi ja avalike teenuste toimimisest. Kursuse käigus lahendatavad ülesanded töötatatakse välja koostöös riigi ja kohalike omavalitsuse asutustega lähtudes nende vajadustest.
brief description of the course in English
Õppeaine eesmärgiks on grupitööna töötada välja disainilahendusi ühe konkreetse avaliku halduse tegevuse paremaks korraldamiseks (nt poliitikavaldkonna või organisastiooni ülesehitus ja koordinatsioon, ühe avaliku teenuse korraldus ja pakkumine). Selleks kasutatakse õppekava jooksul omandatud teoreetilisi ja praktilisi oskusi riigi ja avalike teenuste toimimisest. Kursuse käigus lahendatavad ülesanded töötatatakse välja koostöös riigi ja kohalike omavalitsuse asutustega lähtudes nende vajadustest.
type of assessment in Estonian
Hinne kujuneb järgnevalt:
100% - Praktilisele probleemide väljatöötatud lahenduse kirjalik ja suuline esitlus (sh suuliste ja kirjalike vaheraportite esitamine vastavalt kursuse kavale).
type of assessment in English
The grade forms as follows:
100% - Written and oral presentation of the solution to a practical problem (including oral and written mid-term reports as specified in course syllabus).
independent study in Estonian
Kursuse raames tuleb tudengitel grupitööna töötada välja konkreetsed ettepanekud, soovitused ning prototüüpseid lahendusi ühe konkreetse avaliku halduse tegevuse paremaks korraldamiseks. Selleks tuleb tutvuda nii teoreetilise kirjandusega kui analüüsitava avaliku halduse tegevusega seotud õigusaktide, uuringute, analüüside, teiste riikide praktikatega jms. Iseseisev töö tuleb esitada nii kirjalikult (nt teemalehe – policy brief – formaadis) kui ka lõpliku suulise ettekandena. Iseseisva töö jooksul tuleb esitada vastavalt kursuse kavale ka kirjalikke ja suulisi vaheraporteid.
independent study in English
Students must deliver as a group assignment specific policy reccomendations and prototypes that improve the functioning of specific public sector tasks and services. For this, students need to work through compulsory theoretical literature and legal texts, analyses and best practices from other countries. Independent work needs to be delivered both in written form (e.g. policy brief) and as final oral presentation. Thought the process students must deliver written and oral mid-term reports according to the course schedule.
study literature
The grade forms as follows:
100% - Written and oral presentation of the solution to a practical problem (including oral and written mid-term reports as specified in course syllabus).
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):