course aims in Estonian
Ingliskeelsete esitlusoskuste omandamine tasemetel B2-C2, mis võimaldab osaleda rahvusvahelistes projektides, esineda konverentsidel ja seminaridel ning osaleda diskussioonides, esitada oma uurimistööde tulemusi, arutada projektiülesannete püstitamist ja täitmist jne ning esitada oma lõputöö kaitsekõne.
course aims in English
To acquire presentation skills in English at levels B2-C2 for the purpose of participating in international projects, conferences, seminars and discussions, presenting results of research work, discussing project aims and work results, etc.; and giving a thesis defence speech.
learning outcomes in the course in Est.
Üliõpilane suudab inglise keeles:
- väljendada oma mõtteid selgelt ja ladusalt;
- võtta sõna aruteludel ning oma seisukohti argumenteerida;
- koostada ja esitada informatiivseid ettekandeid nii üld- kui ka oma eriala teemadel;
- koostada ja esitada ettekandeid, mille eesmärk on veenda kuulajaskonda oma seisukohtade õigsuses nii üld- kui ka oma eriala teemadel;
- koostada ja esitada lõputöö kaitsekõnet;
- esitada asjakohaseid küsimusi teiste väljendatud seisukohtade kohta;
- vastata küsimustele, eristades küsimusi ja küsimuste varjus esitatud kommentaare ning neid vastavalt koheldes;
- oskuslikult kasutada nii elektroonilisi kui konventsionaalseid esitlusvahendeid.
learning outcomes in the course in Eng.
Students:
- can express ideas clearly and fluently;
- can take the floor in discussions and give arguments to justify the expressed opinions;
- can compose and give informative presentations on both general and subject-specific topics;
- can compose and give persuasive presentations on both general and subject-specific topics;
- can compose and give a thesis defence speech;
- can ask purposeful questions about the expressed viewpoints;
- can differentiate between questions and comments disguised as questions and treat them accordingly when answering;
- can skilfully use presentation devices.
brief description of the course in Estonian
Ingliskeelsete ettekannete ja sõnavõttude koostamine ja pidamine. Vajalike väljendite ja keelestruktuuride õppimine ja harjutamine. Ingliskeelsete ettekannete pidamise konventsioonid (ettekande ülesehitus, sidusus, kuulajaskonna kaasamine, silmside jne). Visuaalsete abivahendite kasutamine.
brief description of the course in English
Composing and giving presentations in English. Learning and practising specific expressions and language structures. Accepted conventions for giving presentations in English (presentation structure, coherence, involvement of the audience, eye contact, etc). Using visuals.
type of assessment in Estonian
mitteeristav hindamine
type of assessment in English
pass or fail assessment
independent study in Estonian
- vajalike õppe- ja erialaste materjalide läbitöötamine
- ettekannete ja sõnavõttude koostamine ning ettevalmistamine
- vajalike väljendite ja keelestruktuuride omandamine
independent study in English
- studying the required materials on presentations and students’ specialism
- composing and preparing for presentations
- learning specific expressions and language structures
study literature
- Powell, M. „Dynamic Presentations“, CUP 2010
- Hughes, J. & Mallett A. „Successful Presentations“, OUP 2012
- Bell, D. „Passport to Academic Presentations“, Garnet Education 2014
- õppejõu ja üliõpilaste valitud materjalid / materials selected by the lecturer and students
study forms and load
daytime study: weekly hours
2.0
session-based study work load (in a semester):