course aims in Estonian
Kursuse eesmärgiks on võimaldada meditsiinitehnika ja -füüsika magistriõppe üliõpilastele süvendatult või laiendatult tutvuda valitud aktuaalsete biomeditsiinitehnika ja meditsiinifüüsika küsimustega ning tutvustada kaaslastele oma magistritööde ülesandeid, probleeme ja lahendusi.
course aims in English
The aim of the course is to help Medical Technology and Physics master's students acquire extensive knowledge on various topics in the area of biomedical engineering and medical physics and to introduce fellow students the research problem, goals and solutions of their master's theses.
learning outcomes in the course in Est.
Õppeaine läbimud üliõpilane:
- oskab töötada nii eesti- kui ka võõrkeelse teaduskirjandusega, seda kriitiliselt hinnata ja tulemusi loogilise ülesehitusega kirjutises esitada ning vormistada;
- oskab organiseerida ja kaasüliõpilaste ees kaitsta oma magistritöö kavandit, mis vastab esitatud sisulistele ja vormistuslikele nõuetele;
- omab avaliku ettekande ettevalmistamise ja esitamise ning diskussiooni kogemust.
learning outcomes in the course in Eng.
Upon completion of the subject, the student:
- can work with scientific literature in both Estonian and foreign languages, evaluate it critically and present and formalize the results in logically structured writing;
- knows how to organize and defend the draft of his/her master's thesis in front of his/her fellow students, which meets the substantive and formal requirements;
- has experience in preparing and presenting a public presentation and discussion.
brief description of the course in Estonian
Kursus on meditsiinitehnika ja -füüsika magistriõppe seminar, milles käsitletakse selle eriala aktuaalseid probleeme, nt biomeditsiiniliste signaalide analüüs, kujutise saamine ja kujutise töötlus meditsiinis, kiirgusdoosid ja kiirguskaitse, kvaliteet radioloogias, meditsiiniinformaatika ja vastavad standardid, kliinilise meditsiini tehnika, telemeditsiin, füsioloogilised mõõtmised, biopotentsiaalid, optilised sensorid jne.
Teemad, mida käsitletakse kursuse raames sõltuvad üliõpilaste enda uurimistöö küsimustest. Üliõpilased tutvuvad probleemidega seminarikursuse raames või magistritööd tehes ning esitavad ülevaatlikke ettekandeid teadusuuringutest kaasaegsel tasemel ja diskuteerivad neid ettekandeid.
Kursuse loengutes käsitletavad teemad ja õppematerjalid annavad teadmisi uurimistöö protsessi kavandamisest, uurimistöö ülesehitusest, akadeemilisest kirjutamisest ja esitlusest.
brief description of the course in English
The course is designed for Medical Technology and Physics master's students and deals with current issues in their respective fields, such as biomedical signal analysis, image acquisition and image processing in medicine, radiation doses and radiation protection, quality requirements in radiology, medical informatics and related standards, clinical medical technology, telemedicine, physiological measurements, biopotentials, and optical sensors.
The selection of topics covered during the course depends on what the students have chosen for their research questions’.
Students also have the opportunity to participate in an interactive serminar course with their fellow students.
type of assessment in Estonian
Arvestuse sooritamiseks on vajalik:
- osaleda seminarides 100% ulatuses ehk saavutada 25 punkti (sh vajadusel lisaülesannet arvestades);
- saavutada ettekanne I hindamistulemuseks vähemalt 3 punkti 5st (ehk 60%);
- saavutada ettekande II hindamistulemuseks vähemalt 12 punkti 20st (ehk 60%).
type of assessment in English
To get a positive evaluation, one must:
- participate in seminars to the extent of 100 % i.e. achieve 25 points (including, if necessary, taking into account the additional task);
- achieve at least 3 out of 5 points (60%) for the evaluation result of presentation I;
- achieve at least 12 points out of 20 (60%) for the evaluation result of presentation II.
independent study in Estonian
Ettekande ettevalmistamine.
independent study in English
Preparing the presentation.
study literature
Vastavalt oma magistritöö teemale.
According to the topic of the thesis.
study forms and load
daytime study: weekly hours
2.0
session-based study work load (in a semester):
lecturer in charge
Moonika Viigimäe, teadur (IH - tervisetehnoloogiate instituut)