course aims in Estonian
Toetada arusaama emotsionaalselt ja sotsiaalselt turvalise õpikeskkonna kujundamise olulisusest ja arendada oskusi turvalise õpikeskkonna kujundamiseks.
Toetada õpetajate enesetõhusa hoiaku kujunemist erituge vajavate õppijate toetamisel õpikeskkonnas.
Luua eeldused nõustamisprotsessist süsteemse ja komplekse arusaama kujunemiseks meeskonnatöö kontekstis.
Anda võimalused nõustamisprotsessis kasutatavate erinevate meetodite ja võtetega tutvumiseks.
Toetada valmisoleku kujunemist töötamiseks erinevate sihtgruppidega
course aims in English
To support the understanding of the importance of creating an emotionally and socially safe learning environment and to develop skills for creating a safe learning environment.
To support the development of teachers' self-effective attitudes by supporting students with special needs in the learning environment.
To create preconditions for the development of a systematic and complex understanding of the counseling process in the context of teamwork.
To provide opportunities to learn about the different methods and techniques used in the counseling process.
To support the development of readiness to work with different target groups
learning outcomes in the course in Est.
Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:
- oskab luua vaimselt ja emotsionaalselt turvalise, arengut ja loovust toetava koostöise ning üksteist arvestava õpikeskkonna, lähtudes erinevate õppijate vajadustest;
- omab valmisolekut õpperühma jälgides ennetama käitumisprobleeme; konfliktolukordade ennetamiseks kujundab erivajadustega õppijal oskust mõista erinevaid olukordi, hinnata oma ja kaasinimeste emotsioone, käitumist ja selle vastavust normidele;
- põhjendab eneseregulatsiooni-oskuste toetamise ja turvalise õpikeskkonna kujundamise olulisust kõigi õppijate heaolu ja akadeemiliste tulemuste saavutamiseks;
- on rakendanud sekkumistegevusi ühe õpilase toetamiseks ja tõenduspõhiselt analüüsinud oma tegevust;
- suudab määrata nõustamisvajadust, käsitleb nõustamist süsteemselt ja kompleksselt;
- oskab nõustada ning juhendada õppetegevusse kaasatud isikuid õppija toetamisel õpiprotsessis;
- järgib ja väärtustab nõustamisprotsessiga seonduvaid eetika printsiipe.
learning outcomes in the course in Eng.
Upon successful completion of the subject, the student:
- is able to create a mentally and emotionally safe cooperation that supports development and creativity and a mutually respectful learning environment, based on the needs of different learners;
- is ready to prevent behavioral problems by observing the study group; in order to prevent conflict situations, a learner with special needs develops the ability to understand different situations, assess their own and others' emotions, behavior and its compliance with the norms;
- justifies the importance of supporting pre-regulatory skills and creating a safe learning environment for the well-being and academic achievement of all learners;
- implemented interventions to support one student and analyzed their activities on the basis of evidence;
- is able to determine the need for counseling, deals with counseling systematically and comprehensively;
- is able to advise and guide the persons involved in the study activities in supporting the learner in the learning process;
- follows and values the ethical principles related to the counseling process.
brief description of the course in Estonian
Turvaline klassikeskkond, suhted õpiruumis. Emotsionaal- ja käitumisraskuste põhjused ja avaldumine pedagoogilises kontekstis. Sotsiaalsed oskused ja sotsiaalse kompetentsuse kujunemine. Mittesoovitava käitumise vähendamine soovitud käitumismustrite jõustamise kaudu. Käitumise tugikava, tagasiside roll positiivse käitumise kinnistamisel. Õpetaja toimetulekut mõjutavad tegurid. Erinevad käitumise kujundamisele suunatud programmid. Koostöö ja nõustamine käitumisprobleemide ilmnemisel. Ülevaade nõustamise üldpõhimõtetest, nõustamisprotsessi staadiumidest, põhilistest nõustamisoskustest, nõustaja isikuomadustest.
brief description of the course in English
Safe classroom environment, relationships in the classroom. Causes and manifestations of emotional and behavioral difficulties in a pedagogical context. Social skills and the development of social competence. Reducing unwanted behavior by enforcing desired patterns of behavior. Behavior support plan, the role of feedback in perpetuating positive behavior. Factors influencing the teacher 's coping. Various behavioral programs. Cooperation and counseling in case of behavioral problems. An overview of the general principles of counseling, the stages of the counseling process, the main counseling skills, the personal characteristics of the counselor.
type of assessment in Estonian
Eksam
type of assessment in English
Exam
independent study in Estonian
Annab õppejõud esimesel kohtumisel
independent study in English
-
study literature
Annab õppejõud esimesel kohtumisel
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):