course aims in Estonian
CAD tarkvara kasutamisel praktiliste oskuste täiendamine kahemõõtmeliste jooniste koostamiseks AutoCAD’i baasil.
course aims in English
To improve practical knowledge of making 2D drawings with AutoCAD.
learning outcomes in the course in Est.
Nimetatud kursuse läbinu on omandanud järgmised teadmised:
- oskus koostada ja redigeerida 2D jooniseid AutoCAD’is;
- oskus koostada ja redigeerida ehitusdetailide ja -konstruktsioonide jooniseid AutoCAD’is.
learning outcomes in the course in Eng.
The student, who has compleated the course have:
- knowledges and skills to compose and editing 2D drawings with AutoCAD,
- knowledges and skills to compose and editing detailed drawings with AutoCAD.
brief description of the course in Estonian
Detailijooniste koostamine, kooste- ja konstruktsioonijooniste vormistamine:
- Reference'ide sissetoomine ning failiga sidumine;
- Asendiplaani koostamise etapid;
- Dünaamilised blokid;
- Kirjanurgad automaatsete väljadega;
- Kihtide vormistamine ning häälestus;
- Erinevates mõõtkavades jooniste vormistamise võimalused kasutamine.
brief description of the course in English
Composing and editing detailed drawings with AutoCAD:
- entering of references and bonding with file;
- stages of completing of general arrangement;
- dynamic blocks;
- fields to automate the insertion of titleblock;
- editing of layouts;
- annotative scales;
- thickness of lines and readability of drawings.
type of assessment in Estonian
Hindamine vastavalt TTÜ õppetegevuse eeskirjale (4. peatükk Õpisooritused).
Arvestuse saamiseks peavad olema tehtud vajalikud tööd.
type of assessment in English
According to the TTU`s grading system (ch. 4).
Precondition for the examination:
Necessary excercises must be completed.
independent study in Estonian
Koduste ülesannete lahendamine
independent study in English
Homework
study literature
Bill Fane, David Byrnes. AutoCAD 2014 For Dummies,
John Wiley & Sons, 2013. ISBN-13: 978-1118603970
study forms and load
daytime study: weekly hours
2.0
session-based study work load (in a semester):