course aims in Estonian
Aine eesmärk on:
-osaleda organisatsiooni tööprotsessides, mis on seotud valitud peaerialaga, täita individuaalseid tööülesandeid, arendada meeskonnatöö oskusi ning omandada töökogemust, -harjumusi ja -oskusi edasiseks karjääriks;
- rakendada õppe käigus omandatud teadmisi ja oskusi konkreetsete tööülesannete täitmisel ning arendada võimet mõtestada seoseid akadeemiliste teadmiste ja praktiliste väljakutsete vahel.
course aims in English
The aim of this course is to:
- participate in work processes connected to chosen specialization, to experience individual tasks and responsibility, to develop teamworking skills and accumulate experiences for further career;
- apply knowledge and skills obtained in studies in specific practical context and to develop capability to identify meaningful connections between classroom learning and practical work challenges.
learning outcomes in the course in Est.
Aine läbinud üliõpilane:
- kirjeldab praktikaorganisatsiooni põhi- ja tugiprotsesse ning analüüsib organisatsiooni suhtelisi tugevusi, nõrkusi ja arengupotentsiaali;
- analüüsib praktikaorganisatsiooni eesmärke ja olemust, töökorraldust ja struktuuri ning mõtestab peaerialaga seotud protsesside rolli praktikaorganisatsioonis ning nende arenguvõimalusi;
- omab meeskonnatöö kogemust ja analüüsib nii oma individuaalset panust praktikaorganisatsiooni kui ka meeskonnatöö rolli peaerialaga seotud protsessides igapäevaste tööülesannete lahendamisel;
- hindab omandatud akadeemiliste teadmiste ja oskuste rolli ning rakenduslikkust praktilises keskkonnas ning omandatud töökogemuse panust individuaalsete kompetentside arendamisse.
learning outcomes in the course in Eng.
The student:
- describes organization core- and support processes and analyses relative strengths and weaknesses of the organization and its development potential;
- analyses organization and its goals, general processes and work structure and specialization-related processes and their development;
- participates in teamwork and analyses both individual contribution to organization as well as the role of teamwork in carrying out daily tasks and processes (in the field of student's specialization);
- evaluates the role of academic knowledge and skills in practical work environment and the role of work experience in developing individual competencies.
brief description of the course in Estonian
1. Ettevõtte missioon ja tegevuse strateegilised eesmärgid. Ärimudel. Väärtuspakkumine. Konkurentsikeskkond. Tooted/teenused. Üldised tegevus- ja finantsnäitajad. Ettevõtte panus jätkusuutlikku arengusse.
2. Üliõpilase peaerialast lähtuvad peamised teemad: (sõltub ka konkreetsest praktikakohast)
- ettevõtlus ja juhtimine: Organisatsiooni juhtimine, struktuur ja tööjaotus. Juhtimisalane dokumentatsioon (sisekorraeeskirjad, ametijuhendid). Organisatsioonikultuur. Personali valiku ja tiimide juhtimise põhimõtted. Töö tasustamine. Motiveerimine.
- turundus: Turundusstrateegia. Sihtturud. Kliendi ootused. Turundustegevused. Kommunikatsioon.
- logistika ja tarneahel: Põhi- ja logistikaprotsessid ettevõttes. Logistika eesmärgid ja korraldus.
- majandusarvestus ja ärirahandus: Majandusarvestus ja finantsjuhtimine. Finants- ja maksuarvestuse korraldus (käibevara ja põhivara arvestus, lühi- ja pikaajaliste kohustiste ning omakapitali arvestus, majandusaasta aruande koostamine, maksude arvestus ja deklareerimine). Kuluarvestus ettevõttes. Ettevõtte kapitali struktuur. Käibekapitali juhtimine ettevõttes.
3. Praktika juhendaja poolt määratav täiendav fookusteema
4. Praktikandi enesehinnang ja reflektsioon: tähelepanekud, järeldused, ettepanekud ettevõttele.
brief description of the course in English
1. Organization mission and strategic goals. Business model and value proposition. Competitive environment. Products and services. General performance and financial indicators. Organization contribution to sustainable development.
2. Specialization-specific topics (also depending on company specifics):
- entrepreneurship and management: Corporate management, management structure, functions of structural units, division of labor. Documentation (internal procedures, job descriptions etc). Organization culture. Personnel selection and team management principles. Remuneration. Motivation practices.
- marketing: Marketing strategy. Target markets. Customer expectations. Marketing activities. communication.
- logistics and supply chain: core- and logistics processes in company. Logistics goals and organization.
- accounting and finance: Finance and accounting arrangements, accounting of assets, liabilities and equity. Financial reports. Cost accounting. Taxes. Capital structure. Working capital management.
3. Additional focal subject assigned by supervisor.
4. Student self-evaluation and reflection: remarks, conclusions, justified proposals for change in the enterprise.
type of assessment in Estonian
Arvestuse saamiseks esitatakse aruanne, mis sisaldab ülevaate praktikaettevõttest, praktikandi töö kirjelduse ja hinnangu praktika kohta.
type of assessment in English
For passing the practical training the student after training shall submit to the supervisor a standard format application, a training assessment form completed by the supervisor and the training report. The training report shall be defended in front of the supervisor.
independent study in Estonian
Teemakohaste majandusteoreetiliste kirjandusallikate ja statistilise materjali läbitöötamine
independent study in English
Going through the economic theory literature and statistical materials in the respective subject.
study literature
Määratakse juhendaja poolt vastavalt tööpraktika kohale ja ülesannetele.
study forms and load
daytime study: weekly hours
0.0
session-based study work load (in a semester):