course aims in Estonian
Temaatilise arendusprojekti läbimine:
- Luua uusi innovatiivseid lahendusekontseptsioone, mis ühendavad IT, energeetika, keemia- ja materjalitehnoloogia, mehhanotehnikaalased oskused uurimistöö vajadustega;
- Anda kogemus osalemisest multidistsiplinaarses, meeskonnatööna läbiviidavas arendusprojektis;
- Kasutajaid kaasahaarava arendusprotsessi organiseerimine ja läbiviimine;
- Integreeritud oskuste arendamine.;
- Eksperimentaalsete meetodite arendamine.;
- Visualiseerimisoskuste ja simulatsioonioskuste arendamine.;
- Uurimusliku ja eksperimenteeriva arendusprotsessi organiseerimine ja läbiviimine.
course aims in English
- To create new innovative solutions that integrate ICT, power engineering, chemical and materials technology, mechanical engineering skills with research needs;
- To give students an experience of working in multidisciplinary teams in a development project;
- To conduct and organize inclusive development project;
- To develop students integrated skills;
- To develop experimental skills including rapid prototyping methods;
- To develop visualization and simulation skills;
- To organize and conduct an experimenting development project.
learning outcomes in the course in Est.
- oskab töötada multidistsiplinaarses arendusmeeskonnas;
- oskab töötada visioonidega ja luua kontseptsionaalseid lahendusi;
- oskab siduda visioone sotsiaalsete, kultuuriliste ja tehnoloogiliste trendidega;
- oskab ideid visualiseerida ja kasutada erinevaid uurimismeetodeid;
- valdab erinevaid metoodikaid probleemide mõistmiseks;
- oskab läbi viia ja adekvaatselt hinnata eksperimente;
- suudab enesekriitiliselt suhtuda lahenduste kavanditesse;
- suudab erinevates projekti faasides oma töö tulemusi esitleda nii verbaalselt kui visuaalselt.
learning outcomes in the course in Eng.
Upon completion of this course student will be able to:
- work in multidisciplinary development teams;
- work with visions and create conceptual solutions;
- tie visions with social, cultural and technological trends;
- visualize ideas and use different rapid research methods;
- use different specific methodologies for understanding problems;
- conduct and evaluate experiments;
- self-critically analyse the outcome of the work;
- verbally and visually present the results of his work.
brief description of the course in Estonian
Projekti eesmärk on anda kogemus praktilise suunitlusega arendustööst etteantud teemal. Projekt sisaldab teoreetilist loengutsüklit etteantud teemal. Vastava põhiteema juhendaja on kaasatud arendustöös. Projekt viiakse läbi grupitööna. Projekti lõpus esitletakse lahenduse presentatsioon, makett või prototüüp. Projekti juhendab IT, disaini või inseneeria valdkonna õppejõud, kaasates konsultantidena erinevate teaduskondade esindajad.
brief description of the course in English
The aim of the project is to give an experience of participating in a practical development process in a given topic. Project includes theoretical lectures in a given topic. Lecturer of this topic will be included to the practical development process. Project will be run in teams. At the end of the project the solution is presented in the form of a presentation, model or a prototype. Project is guided by ICT, design or engineering tutors. Representatives of different faculties can be included as consultants.
type of assessment in Estonian
Hindamine on arvestuslik.
Arvestuse saamise eelduseks on projekti esitlus, mis sisaldab:
- lahendust kirjeldavat prototüüpi,
- projekti kirjalikku dokumentatsiooni,
- projekti digitaalset esitlusmaterjali,
- iga meeskonnaliikme tööpanuse kirjalikku esitlust.
type of assessment in English
pass / fail
For passing is required the presentation of project, that includes:
- a demonstrator;
- written documentation of the project;
- digital presentation materials of the project;
- - written report of each team member's personal work and role in the team
independent study in Estonian
Demonstraator
independent study in English
Demonstrator
study literature
Lecture materials
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):